Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Козівська центральна районна лікарня Козівської селищної ради» Тернопільської області

Правові підстави проведення конкурсу: Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я»,  постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (зі змінами), та наказ Відділу соціального захисту та охорони здоров’я Козівської селищної ради № 06-од від 17.01.2025 р. «Про створення конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Козівська центральна районна лікарня Козівської селищної ради» Тернопільської області.

Найменування закладу: комунальне некомерційне підприємство «Козівська центральна районна лікарня Козівської селищної ради» Тернопільської області (далі – підприємство).

Юридичне місцезнаходження закладу: 

47601, Україна, Тернопільська область, селище Козова, вул. Зелена, буд. 19.

Основні напрями діяльності: Основною метою діяльності комунального некомерційного підприємства «Козівська центральна районна лікарня Козівської селищної ради» Тернопілської області є реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я по забезпеченню медичного обслуговування населення шляхом надання медичних послуг в порядку та обсязі, визначених законодавством.

Статут закладу: додається.

Структура закладу:

Апарат управління; Інформаційно-аналітичний відділ; Бухгалтерія; Господарська служба;

Дитяча консультація; Стоматологічне відділення; Стоматологічний кабінет; Жіноча консультацція поліклінічного відділення; Клініко-діагностична лабораторія ; Пункт переливання крові; Приймальне відділення; Центр ментального здоров’я; Централізована стерилізаційна; Гінекологічне відділення; Педіатричне відділення; Паліативне відділення ;

Неврологічне відділення; Терапевтичне відділення; Денний стаціонапр; Реабілітаційне відділення (Стаціонарне відділення післягострої та довготривалої реабілітації) ; Відділення анестезіології та інтенсивної терапії; Хірургічне відділення; Операційний блок; Травматологічне відділення; Інфекційне відділення; Поліклінічне відділення; Реабілітаційне відділення (Амбулаторне відділення післягострої та довготривалої реабілітації);

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу:

Джерелами формування коштів закладу є: кошти місцевого бюджету (бюджетні кошти), кошти одержані від надання платних послуг, в тому числі надходження від Національної служби охорони здоров’я України за програмою медичних гарантій, кошти отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

Дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі в конкурсі:

Документи для участі у конкурсі, передбачені в оголошенні приймаються протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів після оприлюднення оголошення на офіційному веб-сайті Козівської громади, починаючи з 21 січня 2025 року по 03 лютого 2025року включночерез Єдиний веб-портал з використанням засобів електронної ідентифікації, зокрема кваліфікованих електронних підписів, або, у разі неможливості подання документів через Єдиний веб-портал з технічних чи інших причин, – безпосередньо до комісії за адресою: 47601, Україна, Тернопільська область, селище Козова, вул. Грушевського, буд. 38, 3й поверх, відділ соціального захисту та охорони здоров’я 08.00 до 17.00 (Козівська селищна рада Тернопільської області). Документи подані претендентами для участі в конкурсі не розглядаються у разі подання їх в останній день строку після закінчення робочого часу.

Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок: (068) 706 14 59,  e-mail kozova.crkl@gmail.com

Перелік документів, що подаються претендентом для участі у конкурсі:

1) копія паспорта громадянина України або посвідки на постійне проживання чи посвідки на тимчасове проживання (для іноземців та осіб без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах);

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1 постанови КМУ № 1094 від 27.12.2017 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (далі – постанова КМУ);

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографія;

5) копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації (надаються у разі відсутності відомостей про документ про освіту в Єдиній державній електронній базі з питань освіти), що підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також трудової книжки (у разі наявності) або відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування або інших документів, що підтверджують досвід роботи);

6) конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту;

7) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;

8) довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, зокрема на предмет вживання психоактивних речовин, за формою, затвердженою МОЗ;

9) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3 до постанови КМУ;

10) заяви про відсутність у діях особи конфлікту інтересів за формою згідно із додатком 4 до постанови КМУ;

11) підтверджень подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати скановані копії додаткових документів стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів покладається на претендента.

Кваліфікаційні вимоги до претендента:

1) знання: Конституції України, законів, постанов, указів, розпоряджень, рішень та інших нормативно-правових актів органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров’я; профілю, спеціалізації й особливостей структури закладу охорони здоров’я; податкового та екологічного законодавства; перспектив, вітчизняних і світових тенденцій технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров’я; можливостей ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрових ресурсів закладу охорони здоров’я; порядку розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкових методів господарювання та управління; кон’юнктури ринку; порядку укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняних і зарубіжних досягнень науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основ економіки, менеджменту, маркетингу, організації виробництва, праці та управління; етики ділового спілкування та ведення переговорів; трудового законодавства, технологій інформаційного забезпечення управління, форм та методів роботи із засобами масової інформації; правил ділового етикету; сучасних засобів комунікацій та зв’язку; сучасної наукової літератури та науково-практичної періодики за фахом; методики визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіки менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров’я;

2) наявність вищої освіти другого (магістерського) рівня у галузях знань «Управління та адміністрування», «Публічне управління та адміністрування», «Державне управління», «Право» або «Охорона здоров’я».

У разі наявності у претендента на посаду керівника закладу вищої освіти у галузі знань «Охорона здоров’я» також вимагається наявність спеціалізації за спеціальністю «Організація і управління охороною здоров’я».

3) стаж роботи: не менше п’яти років за спеціальністю або в органах, установах, на підприємствах, в організаціях у сфері охорони здоров’я, з яких не менше двох років на керівних посадах;

4) володіння державною мовою, що засвідчується відповідним документом, визначеним Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (рівень володіння державною мовою особами, засвідчується документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови);

5) відповідність критерію доброчесності що визначається у ході проведення співбесіди із претендентом;

6) наявність управлінських навичок.

Одна і та сама особа не може бути керівником відповідного закладу більш як два строки підряд.

Вимоги до конкурсної пропозиції: конкурсна пропозиція має містити проект плану розвитку підприємства на середньострокову перспективу (три – п’ять років), в якому передбачаються:

  • план реформування підприємства протягом одного року;
  • заходи з виконання завдань підприємства і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників підприємства, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
  • пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку підприємства;
  • пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності підприємства.

Умови оплати праці директора підприємства визначаються на договірних засадах відповідно до типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 792. Посадовий оклад керівника підвищується з урахуванням кваліфікаційної категорії. За рішенням органу управління встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.

Дата проведення конкурсу:

1) засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів та прийняття рішення щодо їх участі в конкурсі провести 06 лютого 2025 року о 15:00 годині.

2) засідання конкурсної комісії з проведення співбесід з учасниками конкурсу та з  розгляду конкурсних пропозицій учасників конкурсу, проведення з ними співбесіди та визначення шляхом голосування переможця конкурсу провести 11 лютого 2025 року.

Місце проведення конкурсу: 47601, Україна, Тернопільська область, селище Козова, вул. Грушевського, буд. 38, 3й поверх, відділ соціального захисту та охорони здоров’я

Додаток: Статут комунального некомерційного підприємства «Козівська центральна районна лікарня Козівської селищної ради» Тернопільської області (нова редакція), затвердженого рішенням п’ятдесят п’ятої сесії восьмого скликання Козівської селищної ради №2683 від 21 листопада 2024 року.

Про діяльність комунального некомерційного підприємства  «Козівська центральна районна лікарня Козівської селищної ради» Тернопільської області

(Для учасників конкурсу, відповідно до  Порядку про проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.07.2024 р. №1094)

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комунальне некомерційне підприємство «Козівська центральна районна лікарня Козівської селищної ради» (далі- Підприємство) є лікарняним закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.

1.2. Підприємство створене відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом зміни засновника.

1.3. Засновником комунального некомерційного підприємства «Козівська центральна районна лікарня Козівської селищної ради» є Козівська селищна рада.

1.4.Майно підприємства є комунальною власністю Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області.

1.5. Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків Комунального некомерційного підприємства «Козівська районна лікарня Козівської районної ради».

1.6. Підприємство є комунальною власністю Козівської селищної територіальної громади, управління яким здійснює Козівська селищна рада (Далі – Засновник), через орган управління – відділ соціального захисту та охорони здоров’я Козівської селищної ради (Далі – Орган управління).

1.7. Підприємство належить до сфери управління Козівської селищної ради в частині реалізації державної політики в сфері охорони здоров’я, здійснення контролю та нагляду за фаховою діяльністю, підготовкою кадрів, та іншу розпорядчу, виконавчу діяльність відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1.8. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів, без мети одержання прибутку.

1.9. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказами та інструкціями Міністерства охорони здоров’я України, загальнообов’язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідними рішеннями місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядуванням та цим Статутом.

1.10. Питання діяльності Підприємства, не передбачені даним Статутом, регулюються чинним законодавством.

2. ПРАВОВИЙ СТАТУС

2.1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.

2.2. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є комунальною власністю Козівської селищної ради Тернопільської області на праві оперативного управління.

2.3. Підприємство самостійно організовує та здійснює некомерційну господарську діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого Органом управління, самостійно організовує виробництво продукції (робіт та надання послуг) і реалізує їх за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому законодавством.

2.4. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

2.5. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

2.6. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.

2.7. Підприємство має право укладати угоди (договори), набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.

2.8. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність і затверджує штатний розпис.

Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.

2.9. Доходи (прибутки) Підприємства або їх частини не підлягають розподілу серед засновників (учасників), членів, працівників Підприємства (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших, пов’язаних з ними осіб.

2.10. Доходи (прибутки) Підприємства використовувати виключно для фінансування видатків на утримання підприємства, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених її установчими документами.

3. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Основною метою діяльності Підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством.

3.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:

  • медична практика з надання медичної допомоги населенню;
  • створення разом із Засновником та Органом управління умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичним процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів Підприємства;
  • надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі послуг вторинної/спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги, у тому числі екстреної (невідкладної), необхідної для забезпечення належних профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров’я, медичного контролю за перебігом вагітності й ведення пологів і післяпологового періоду;
  • надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі спеціалізованої амбулаторної медичної допомоги (спеціалізована медична практика);
  • своєчасне та якісне проведення лікування хворих з використанням комплексу необхідних і доступних методів, диференційований підхід до вибору методів та засобів лікування різних категорій хворих із забезпеченням принципів безперервності, послідовності та етапності, індивідуального підходу в організації та здійсненні діагностики та лікування;
  • надання кваліфікованої лікувально-діагностичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим, згідно з Нормативами надання стаціонарної акушерсько-гінекологічної та неонатологічної допомоги;
  • цілодобовий прийом хворих, потерпілих, вагітних у передпологовому та пологовому періодах, які доставляються бригадами екстреної (швидкої) медичної допомоги та іншими транспортними засобами, або звертаються безпосередньо у приймальне відділення, в тому числі за направленнями поліклінічного відділення або інших закладів охорони здоров’я;
  • організація надання невідкладної медичної допомоги відповідно до законодавства України;
  • забезпечення пацієнтів медичною допомогою відповідного профілю, виходячи з показань та рівня Підприємства в умовах цілодобового стаціонару;
  • забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання медичної допомоги у визначеному законодавством порядку на вторинному рівні;
  • організація, у разі потреби, надання пацієнтам медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров’я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством;
  • організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування;
  • проведення експертизи тимчасової втрати непрацездатності, направлення осіб з ознаками стійкої втрати працездатності на медико-соціальну експертизу, спрямування пацієнтів на медико-соціальну реабілітацію, видача та продовження листків непрацездатності;
  • проведення профілактичних оглядів;
  • забезпечення та контроль якості медичної допомоги в межах, затверджених МОЗ України, що забезпечує оформлення державної політики у сфері охорони здоров’я клінічних протоколів, медичних стандартів, а також, передбачених законами інших норм, правил і нормативів, які регулюють діяльність у сфері охорони здоров’я;
  • інформування місцевих органів виконавчої влади та управління охорони здоров’я Тернопільської ОДА у випадках, обумовлених законодавством, відповідними директивними і нормативними документами, в тому числі при виникненні масових уражень людей та виявленні хворих з підозрою на карантинні і особливо небезпечні інфекції;
  • проведення аналізу організації та якості лікувально-діагностичної діяльності, здійснення організаційно-методичної роботи з питань надання медичної допомоги;
  • вивчення, аналіз основних інтегральних показників, стану здоров’я та медичного обслуговування населення та надання пропозиції щодо їх покращення;
  • участь у розробці пропозицій з удосконалення організаційних форм, методів діагностики і лікування хворих і потерпілих, які потребують медичної допомоги, на догоспітальному та госпітальному етапах;
  • розробка та проведення комплексних протиепідемічних і санітарно-гігієнічних заходів;
  • організація підготовки, перепідготовки та підтримання належного кваліфікаційного рівня медичного персоналу;
  • залучення медичних працівників для надання вторинної медичної допомоги, в т.ч. залучення лікарів, що працюють як фізичні особи – підприємці за договорами підряду;
  • проведення профілактичної та санітарно-просвітницької роботи серед населення з питань профілактики і надання першої допомоги при раптових захворюваннях, нещасних випадках і отруєннях;
  • участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
  • провадження діяльності лікарняної аптеки у порядку визначеного законодавством України;
  • провадження діяльності, пов’язаної з придбанням, зберіганням, перевезенням, реалізацією(відпуск), знищенням, використанням наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів у порядку, визначеному законодавством України;
  • надання платних медичних послуг фізичним та юридичним особам згідно законодавства України;
  • отримання та обробка персональних даних та іншої інформації про пацієнтів (у тому числі інформації про стан здоров’я, діагноз, відомості, одержаної під час медичного обстеження пацієнтів) та надавачів медичних послуг, необхідних для здійснення повноважень з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
  • обробка персональних даних з метою забезпечення реалізації відносин у сфері охорони здоров’я, підготовки, відповідно до вимог законодавства, статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань медичної допомоги, державної кадрової політики, ведення кадрового діловодства, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку, адміністративно-правових, управлінських відносин, збір корпоративних та персональних даних в господарській діяльності, в цілях, що регулюються чинним законодавством;
  • забезпечення оснащення підприємства сучасною апаратурою, устаткуванням;
  • надання медичної допомоги на умовах страхової діяльності;
  • надання елементів паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів;
  • організація та проведення науково-практичних конференцій, наукових форумів, круглих столів, семінарів тощо;
  • навчально-методична, науково-дослідницька робота;
  • провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно із законодавством України;
  • надання будь-яких послуг іншим суб’єктам господарювання, шо надають медичну допомогу на території населених пунктів Козівської селищної ради;
  • здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально- діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Підприємства.

3.3. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних, фармацевтичних навчальних та науково-дослідних закладів (установ) усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.

3.4. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Якщо для провадження певних видів діяльності, передбачених Статутом, потрібний спеціальний дозвіл, Підприємство отримує його в порядку, визначеному законодавством України.

3.5. Підприємство має право займатися іншими видами діяльності не передбаченими в даному Статуті і не забороненими законодавством України.

4. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ТА ГРОМАДСЬКИЙ КОНТОЛЬ ЗА ЇЇ ДІЯЛЬНІСТЮ

4.1. Управління Підприємством здійснює Козівська селищна рада, через орган управління – відділ соціального захисту та охорони здоров’я Козівської селищної ради.

4.2. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник Підприємства – Директор, який призначається на посаду і звільняється з неї Уповноваженим органом, відповідно до порядку, визначеного законодавством України та який відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленими чинним законодавством. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

4.3. Директором може бути призначено лише особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.

4.4. Наглядова рада Підприємства (у разі її утворення) контролює та спрямовує діяльність директора Підприємства. Порядок утворення Наглядової ради, організація діяльності та ліквідації наглядової ради затверджується рішенням Засновника.

4.5. Засновник або Орган управління:

4.5.1. Визначає головні напрямки діяльності Підприємства, затверджує плани діяльності та звіти про його виконання;

4.5.2. Затверджує Статут Підприємства та зміни до нього.

4.5.3. Затверджує фінансовий план Підприємства та контролює його виконання;

4.5.4. Укладає і розриває контракт з Директором Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;

4.5.5. Погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в її оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.

4.5.6. Здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є комунальною власністю Козівської селищної ради Тернопільської області.

4.5.7. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс.

4.6. Місцевий орган виконавчої влади укладає з Підприємством договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів місцевого бюджету.

4.7. Директор Підприємства:

4.7.1. Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності та делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.

4.7.2. Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника.

4.7.3. Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів.

4.7.4. Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна комунальної власності Козівської селищної ради Тернопільської області і доходу згідно вимог законодавства, цього Статуту та укладених підприємством договорів.

4.7.5. Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна.

4.7.6. У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.

Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації.

4.7.7. У строки і в порядку, встановленому законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4.7.8. Подає в установленому порядку Органу управління квартальну, річну, фінансову та іншу звітність Підприємства, бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів, звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду за запитом Засновника.

4.7.9. Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом.

4.7.10. Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України.

4.7.11. Призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.

4.7.12. Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, забезпечує дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, створення належних умов праці.

4.7.13. Вживає заходів щодо своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів.

4.7.14. Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини Директора Підприємства в порядку, визначеному законодавством.

4.7.15. Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:

  • положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства;
  • порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
  • порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів.

4.7.16. За погодженням із Засновником та відповідно до вимог законодавства має право укладати договори оренди майна.

4.7.17. Надання в оренду нерухомого майна відбувається за рішенням Директора Підприємства в порядку, визначеному законодавством та актами органів місцевого самоврядування.

4.7.18. Вирішує інші питання, віднесені до компетенції Директора Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом між Органом управління і Директором Підприємства.

4.8. Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.

4.9. У разі відсутності Директора Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник директора чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов’язками.

4.10. З метою сприяння реалізації прав громадян на участь в управлінні охорони здоров’я за рішенням Засновника закладу може бути створена Наглядова рада. Порядок утворення, права, обов’язки Наглядової ради закладу охорони здоров’я і типове положення про неї затверджуються Кабінетом Міністрів України.

5. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ

5.1. Майно Підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.

5.2. Підприємство не має права відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам) крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.

5.3. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:

5.3.1. Комунальне майно, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;

5.3.2. Кошти місцевого бюджету (бюджетні кошти);

5.3.3. Власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг);

5.3.4. Цільові кошти;

5.3.5. Кошти отриманні за договорами з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення;

5.3.6. Кредити банків;

5.3.7. Майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;

5.3.8. Майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону, програм розвитку медичної галузі;

5.3.9. Майно та кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством України;

5.3.10.Інші джерела, не заборонені законодавством.

Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених законодавством України.

5.4. Статутний капітал Підприємства становить 0 грн. (нуль гривень).

5.5. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Засновника та за попереднім його погодженням.

5.6. Підприємство має право надавати в оренду майно, закріплене за ним на праві оперативного управління, юридичним та фізичним особам відповідно до законодавства України та локальних нормативних актів органів місцевого самоврядування.

5.7. Підприємство у визначеному законодавством порядку самостійно організовує та здійснює бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства.

5.8. Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до законодавства України.

6. СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА

Структура лікарні складається з адміністративно-управлінського персоналу,  допоміжних лікувально-діагностичних підрозділів, та стаціонарних відділень. В лікарні  ліжковий фонд становить 215 ліжок:

За адресою: 47601, Тернопільська обл., Тернопільський р-н., селище Козова, вул. Зелена, будинок 19

  1. Апарат управління;
  2. Інформаційно-аналітичний відділ;
  3. Бухгалтерія;
  4. Господарська служба;
  5. Дитяча консультація;
  6. Стоматологічне відділення;
  7. Стоматологічний кабінет;
  8. Жіноча консультацція поліклінічного відділення;
  9. Клініко-діагностична лабораторія ;
  10. Пункт переливання крові;
  11. Приймальне відділення;
  12. Центр ментального здоровя;
  13. Централізована стерилізаційна;
  14. Гінекологічне відділення – 10 ліжок;
  15. Педіатричне відділення – 15 ліжок;
  16. Паліативне відділення – 40 ліжок;
  17. Неврологічне відділення – 20 ліжок;
  18. Терапевтичне відділення – 40 ліжок;
  19. Реабілітаційне відділення (Стаціонарне відділення післягострої та довготривалої реабілітації) – 20 ліжок;
  20. Відділення анестезіології та інтенсивної терапії – 6 ліжок;
  21. Хірургічне відділення – 30 ліжок;
  22. Операційний блок;
  23. Травматологічне відділення – 20 ліжок;
  24. Інфекційне відділення – 10 ліжок;
  25. Поліклінічне відділення – 41 кабінет;
  26. Реабілітаційне відділення (Амбулаторне відділення післягострої та довготривалої реабілітації);
    за адресою: Тернопільська обл., Тернопільський р-н., село Конюхи, вул. Центральна 110
  27. Терапевтичне відділення – 10 ліжок;

Кадрове забезпечення

  • Планова кількість штатних посад на 2025 рік становить 491,75 штатних одиниць, в т. ч.
  • Керівник 1 одиниця;
  • Лікарі 122,75 одиниць;
  • Фахівці з базою та неповною вищою медичною освітою 172,5 одиниць;
  • Молодший медичний персонал 105,00 одиниць;
  • Інший персонал  81,25 одиниць.

7. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Фінансово-господарську діяльність нашого підприємства забезпечується наступними джерелами фінансування:

  • бюджетне фінансування;
  • укладені договори з НСЗУ щодо надання медичних послуг населенню;
  • надання платних послуг;
  • отримання благодійних внесків від юридичних осіб та громадян;
  • інші джерела фінансування, такі як централізоване фінансування, надання послуг безоплатно тощо.

На виконання Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» У 2024 році між  КНП «Козівська ЦРЛ КСР»  та  Національною службою здоров’я України (далі – НСЗУ) було укладено договори щодо надання медичних послуг населенню за такими пакетами:

  1. 15 Бронхоскопія
  2. 54 Реабілітаційна допомога дорослим і дітям в амбулаторних умовах
  3. 24 Мобільна паліативна медична допомога дорослим і дітям
  4. 23 Стаціонарна паліативна медична допомога дорослим та дітям
  5. 9 Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах
  6. 60 Медичний огляд осіб, який організовується територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки
  7. 51 Супровід і лікування дорослих та дітей з психічними розладами на первинному рівні медичної допомоги
  8. 4 Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій
  9. 3 Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах
  10. 50 Забезпечення кадрового потенціалу системи охорони здоров’я шляхом організації надання медичної допомоги із залученням лікарів інтернів
  11. 47 Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня
  12. 41 Супровід та лікування дорослих та дітей, хворих на туберкульоз, на первинному рівні медичної допомоги
  13. 35 Ведення вагітності в амбулаторних умовах
  14. 34 Стоматологічна допомога дорослим та дітям
  15. 21 Діагностика, лікування та супровід осіб із віл (та підозрою на віл)
  16. 14 Цистоскопія
  17. 13 Колоноскопія
  18. 12 Езофагогастродуоденоскопія
  19. 11 Гістероскопія
  20. 39 Психіатрична допомога дорослим та дітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами
  21. Первинна медична допомога

8. Стаціонарне та амбулаторне лікування у КНП «Козівська ЦРЛ КСР»

Стаціонар

2021 рік 2022 рік 2023 рік 2024 рік
Всього проліковано 4252 6600 6743 7412
Кількість пологів 92 2 0 0
Хірургічна робота стаціонару 911 1212 1311 1443
Операцій дітям 51 98 101 84

Амбулаторні відвідування у КНП «Козівська ЦРЛ КСР»

Поліклініка КНП «Козівська ЦРЛ КСР» працює з потужністю 450 відвідувань за зміну.

2021 рік

2022 рік

2023 рік

2024 рік

192291

196113

201512

175880

Підприємство самостійно здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності та веде обробку та облік персональних даних працівників, а також веде юридичну, фінансову та кадрову звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та обліку персональних даних, статистичної, фінансової та кадрової звітності визначається чинним законодавством України.

Контроль якості надання медичної допомоги хворим здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та діючому законодавству.

Координуюча, консультативна та дорадча функції з питань медичної допомоги в Підприємстві покладаються на медичну раду, яку очолює Директор.